نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4677
-
الف
+

مراسم خاک سپاری «پیام صابری» با حضور هنرمندان ایرانی برگزار شد

مراسم خاکسپاری «پیام صابری» گریمور، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران برگزار شد.

مراسم خاکسپاری «پیام صابری» گریمور ، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، جنازه مرحوم «پیام صابری» چهره پرداز ، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران امروز (سه شنبه) با حضور هنرمندان ساعت ۱۱   پیش از چاشت امروز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا آرام گرفت.

«پیام صابری» روز یکشنبه 18قوس بر اثر حمله قلبی به عمر ۴۵ سالگی از دنیا رفت.

این هنرمند کار چهره‌پردازی را با دستیاری در سریال تلویزیونی «امام علی (ع)» آغاز کرد و با بازی در سریال «ریحانه» برای مردم شناخته شد.

«صابری» در آخرین روز‌های عمر خود مصروف ساخت سریالی با عنوان «کوله پشتی» به تهیه‌کنندگی «نعمت‌الله چگینی» بود که متاسفانه فرصت تمام کردن آن را پیدا نکرد.

«علی دهکردی» در ابتدای این مراسم گفت: امروز در کمال تاسف و تالم برای بدرقه یکی از دوستان جوان در کنار هم قرار گرفتیم.در این لحظه نمی دانم چه باید گفت جز اینکه از خداوند بزرگ تقاضا کنیم به دوست و همکارمان زیبا بروفه همسر پیام صابری و خانواده او صبر و شکیبایی بدهد.

«عبدالله اسکندری» چهره پرداز سینمای ایران  نیز در ادامه بیان کرد: این جوان از ۲۵ سال پیش نزد من آمد. او روح بزرگی داشت و شاید این اواخر به خواسته خود نزدیک شد اما متاسفانه اجل به او مهلت نداد. آرزو می کنم خداوند به خانواده اش صبر دهد.

«اصغر همت» نیز در این مراسم تصریح کرد: معروف است که می گویند مرگ حق است اما چه موقع! کسانی که بیماری صعب العلاجی دارند گاهی تا سال ها زنده می مانند چون استرس را از خود دور کرده اند اما وقتی استرس و تشویش هست اینگونه به زودی عزیزان را از دست می دهیم.

وی در ادامه افزود :پیام صابری هم زود رفت مخصوصا که چند ماهی بود که توانسته بود آغوش پدر بودن را درک کند. من اطمینان دارم فرزند او «اهورا» در سایه خداوند بزرگ آینده روشنی خواهد داشت.

«جواد یحیوی» مجری تلویزیون ایران درباره درگذشت «صابری» اظهار کرد: این از جمله موقعیت هایی است که نمی دانم درباره آن چه باید گفت.

حال روحی «زیبا بروفه» همسر «صابری» و همچنین وضعیت مادر این چهره پرداز سینما جمعیت حاضر را دچار تأثر بسیاری کرد.

در پایان این مراسم بعد از وداع دوستان و آشنایان «صابری» با پیکر وی، اعلام شد که نماز میت در بهشت زهرا (س) خوانده خواهد شد و سپس پیکر او به سمت خانه ابدی اش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شد.

«امین حیایی»، «عبدالله اسکندری»، «شایسته ایرانی»، «نفیسه روشن»، «علی اوسیوند»، «حمیرا ریاضی»، «جواد یحیوی»، «رابعه اسکویی»، «پرستو صالحی»، «رضا توکلی»، «حسین تبریزی»، »اصغر همت»، «افسر اسدی»، «علی دهکردی»، «علی رام نورایی»، «همایون اسعدیان» و... از جمله بازیگرانی بودند که در مراسم پیام صابری حضور یافتند و او را به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه کردند.

تصاویر: سایت فرارو

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر